Qui sóc?

Sóc en Ramón, un mestre de cicle inicial de primària que treballa a l'escola 

Joan Ardèvol de Cambrils.

Dues de les condicions importants per desenvolupar un treball amb tauletes:

  • La coincidència que tinguis tauletes durant un periode de temps determinat, com a mínim dues setmanes per desenvolupar el projecte o activitats d'una unitat didàctica.
  • La necessitat del teu alumnat i la pròpia com a mestre per poder adaptar-se a una nova realitat que és obrir l'escola a l'exterior.

Educació divertida

Jo no sóc inventor de res, tan sols observador de la realitat.

Els nens han de manipular, interaccionar amb el món i vivenciar la realitat. El pas de l'educació infantil a primària, ha de permetre una línia de treball on la realitat del nen i el mateix entorn vagin paral·lels a l'ús dels dispositius mòbils.

Desenvolupament de competències.

Ara, des de l'irrupció del nou currículum per competències, hem de pensar en desenvolupar les competències de caire personal i interpersonal. Des de l'àmbit d'educació en valors, passant per l'àmbit digital, l'àmbit d'aprendre a aprendre i l'àmbit d'autonomia i iniciativa personal.

El treball en grup dins la metodologia de treball per projectes, ens emmarca en aquesta línia de treball competencial. Per això, cal prendre decisions a nivell de centre que suposin un canvi a partir de la irrupció dels dispositius mòbils a l'aula, de manera que els i les mestres facin de la tecnologia habitual un recurs per l'alumnat.